понедељак, 09. јануар 2017.

Karenjina

Upoznam doktorku mladu
U sivim čipkastim čarapama
I svemirski lepim jagodicama,
Voli cveće i nebo, prostrano i plavo.
Ja volim njene noge
Koje zamišljam gole,
Kako šetaju bose po travi
Boje slonovače, čvrste i glatke
Što se ježe na moj dah
Prolećnog vetra,
Dok prelazim rukom po njima
Ne bi li proizveo vatromet
I rasterao februarsku maglu
Po kojoj koračam
Noćima.

Idem ka usnulom gradu
Koji je samo danju lep
Jer ga često obasjava svojim osmehom.
Pitala me je za sajt.
Dao sam joj vizitkartu
Sa mojim sajtom za fotografiju
Koju ona stavlja u džep svog belog mantila,
Boje okvira neke moje fotografije
Koju upravo razvijam,
I u laboratoriji nastaje slika
Gledam je kroz dim cigarete
Ana Karenjina
Osmeh, vozovi i jedna crvena štikla.



**********************************

Нема коментара:

Постави коментар